2012

"ronssijoukkue" huoltajineen Posion urheilukentällä palkintojenjaon jälkeen 1.9.2012 kuva:Anu Liljeström

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

”RONSSIA” SULKAVAN URHEILIJOILLEVATTENFALL SEURACUPISTA 2012

Lauantaina Posiolla järjestettiin Kilo-sarjan Vattenfall seuracupinfinaali. Sulkavan Urheilijat -41 taisteli tasaisessa finaalissa kolmanneksi.Larsmo IF voitti pisteillä 321, ja Lappajärven Veikot tuli toiseksi pisteillä307. SU-41 saavutti kolmannen sijan pisteillä 303. Pistetilanne oli pitkinpäivää erittäin tasainen, johtopaikka vaihtui useasti. Jännitys säilyi aivan viimeisenäjuostuun sukkulaviestiin saakka, jossa kokonaiskilpailussa toiseksi tullutLappajärven Veikot voitti. Lappajärveläisten vahvuutena olivat erityisestivanhempien sarjojen pikajuoksijat, jotka repivät toisiin joukkueisiin eroa. SU-41tyytyi kolmanteen, mutta silti erittäin hyvään sijaan. ”Ronssitunnelmat” olivatvähintään yhtä riehakkaat sulkavalaisten joukossa kuin Ruuskasen Antillaolympiakisoissa. Useat SU-41:n urheilijat tekivät kilpailussa uusia ennätyksiäja sivusivat kesän parhaita tuloksia. Posiolla sarjavoittajiksi nousivat SofiaBlau ja Teemu Hintsanen 13 v aitajuoksussa, Väinö Kemppinen 11 v 60m juoksussa,Otto Forss 11 v ja Maxim Blau 17 v pituudessa sekä Konsta Hämäläinen 15 v 2000mjuoksussa. Upeaa työtä SU:n nuoret, olemme teistä ylpeitä.

Vattenfall-joukkueen palkitsemistilaisuus sunnuntaina 23.9. klo 14.00 Sulkavan urheilukentällä liikunnallisten harjoitteiden lisäksi kahvia ja kakkua. Tervetuloa myös huoltajat, valmentajat ja tukijat.